esmaspäev, august 11, 2008

Uus "Käsitöö" ajakiri on ilmunud

Augustikuu "Käsitöö" ajakiri on ilmunud - tuntud headuses nagu alati. Käsitööhuvilistel ei tule pettuda.
Ajakirjast leiab ka reklaamkupongi, millega augustikuu jooksul saab Liann Lõngade poodides lõnga ostult 10% soodustust.

Aga "meie" lõngad, mis on sellel korral "Käsitöö" ajakirjas.

Tundra, Katia (50% villa, 40% akrüüli, 10% viskoosi) vardad:4,5 mm
Azteca, Katia (50% villa, 50% akrüüli), vardad: 5-5,5 mm


Studio, Katia (42% ´polüamiidi, 30% villa, 22% akrüüli, 6% viskoosi), vardad: 8-9 mm
Creppy Shine, Katia
Winner, Titan Wool

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Kas sooduskupong kehtib ka juba allahinnatud lõngade puhul?

Liann Lõngad ütles ...

Sooduskupong kehtib ainult tavahinnaga müügis olevatele lõngadele. Topeltsoodustused ei kehti.

Anonüümne ütles ...

Ma olen äärmiselt pettunud, kuna Katia lõnga Studiot ei müüda ei Viljandi kaubamajas ega Paide kaubamajas. Viljandis öeldakse veel, et ega meil kõiki sorte kaa ei ole!
Kuigi võiks (peaks?), sest kodulehel on nad edasimüüjatena märgitud.
Kui "Käsitöö" ajakirjas tehakse kudumeid (konkreetselt: mantel) nii defitsiitsetest lõngadest, siis mõelge välja mingi alternatiivne töö käik, et oleks võimalik sedasama teha näiteks Jõgeva maavillasest! Ma ei ole kudumisgeenius, et ma ise seda teha suudaksin, aga nagu näha pean ma seda tegema... Pidin ma nüüd selle "Käsitöö" numbri ostma... :(

Liann Lõngad ütles ...

Tere Tuuli!

Mõlemad nimetatud poed on tõesti meie edasimüüjad. Iga edasimüüja otsustab ise, millist lõnga nad soovivad müüa. Paraku on TÜ poodides suhtelislet keeruline tellida tooteid, mis ei kuulu nende igapäevasesse sortimenti.
Viljandis müüb meie lõngu ka Normanni äri. Usun, et väiksemas poes on erinevate toodete tellimine märksa lihtsam.

Kuid alati on võimalus, et saadame Teile lõnga postiga. Meie kodulehel on olemas Studio värvikaart (http://www.liann.ee/galerii.php?pilt=284), 1 toki (100 gr) hind on 99.-.
Palun anna mulle e-mailile(evelyn@liann.ee) teada, millist värvitooni sa eelistad ja kui suurt kogust lõnga on vaja.

Tervitades,
Evelyn Vanamb

Liann Lõngade müügijuht